14.2.07

bugün kendiniz için...


... bir demet nergis, büyük bir fincan köpüklü cappucino, Ally McBeal albümlerinden herhangi biri (1. veya 2. albüm önerilir), Alain de Botton'un "Aşk Üzerine" adlı kitabı, bir paket çikolata, "iyi ki var" dediğiniz dostlarınız için özenle hazırlayacağınız bir "e-posta", uzun bir yürüyüş, aynadaki güzel yüzünüzü görünce gözlerinizin taa içine yerleşecek çapkın bir gülücük: Bugünü usulca, mutlu, hüzünsüz, huzurlu geçirebilmeniz için yeter de artar bile...

Hatta dondurmanın üstündeki kiraz şekerlemeyi kondurmak için bu kısacık nota tek satırlık bir yanıt :o)

"bir fincan yasemin çayı" sevgililer gününü kendinizle kutlamanın ve "beklentisiz" olmanın en güvenli, en tatlı, en gerilimsiz yol olduğunu anımsatır; "kırılmayan kalpler kulübüne" bir an önce katılmanızı diler.

sevgilerimle
hk, 14.Şubat.2007

1 yorum:

hk dedi ki...

Baktım kimse dondurmanın üstüne kiraz şekerlemelerden kondurmaya yanaşmıyor, bu "st.valentin günü" notuna yanıt vermeyi de üstlendim.
1. nergis değil, ama toz pembe çiçekleri ve goncaları içimi açan bir saksı sıklamen aldım kendime.
2. Ally Mcbeal albümlerini dinlemeye ancak gece geç vakit zamanım oldu (şimdi bile çalıyor tatlı tatlı)
3. Alain de Botton'un 3 sene önce okuduğum kitabını başucuma koydum, yeniden okuyacağım.
4. Cappucino hakkımı saklı tuttum.
5. "iyi ki var" dediğim dostlarıma Pavese'nin sevmek ve sevilmekle ilgili sözünden yola çıkarak bir e-posta gönderdim.

baharın işaretleri

Kimsesiz fotograflar albümü