30.11.08

bir defter daha..



Yeni bir defter daha tutmaya başladım: "acupofjasmintea's blog" yazıyor kapağında.

İçimden geldiği için, "iki dilli" bir defter yaratmak istediğim için uzun zamandır; "yazmaktan başka hiçbir şeyle uğraşmak istemediğim" için belki de...




daha çok yeni, daha yazıyla ağırlaşmamış sayfaları; ama sizden gizlim saklım olmasın diye,

işte şimdi / daha herşey çok başındayken haber veriyorum.


hk, 30.11.2008


bir de son zamanlarda merak ediyorum, "2006'dan bu yana yazdığım yazıları kimler okuyor, neden okuyor, bu defteri nasıl keşfettiler, keşfetmek iyi geldi mi ruhlarına?" diye. eğer üşenmezseniz, bu yazının altındaki yorum sözcüğünü tıklayarak, anlatın bana bu sorunun sizce yanıtlarını.

6 yorum:

dgül dedi ki...

Bilirsiniz geç kalırım hep, yine koşturmacalara girdim ve de geciktim. Nitekim, herbiri ayrı ayrı yüreğimin en kuytu köşeciklerine dokunan yazılarınızı keşfetmeye de geç kalmıştım, 18.03.2007 de Ankara Rüzgarı'yla tanıştım sizinle. Okunmakla kalmıyor, gerçekten başka başka boyutlara götürüyor beni her bir cümleniz. Saf, içten, berrak ve de derin... Şimdiden sonra benim için tarifi bile imkansız gibi görünüyor. Siz; hiç tanışmamışken bile, hayatıma, ruhuma dokunabilen yegane yazarsınız..
Sizi tanımak, izlemek, yaşamımın gururu, amacı, hüznü ve de mutluluğu oldu. Var olun hep, lütfen hep yazın, eşsiz ruhunuz, donanımlı benliğinizle, eminim daha anlatacağınız, öğreteceğiniz nice nice incelikler, güzellikler bulacağız yazdıklarınızda.
Işığınızı, hele hele yasemin çayınızı çok seviyorum...
Teşekkürlerimle...

kekik dedi ki...

Merhabalar,

Belki geç kalınmış bir merhaba ama, kendimi "kör kuyularda merdivensiz" hissettiğim bir günde sizinle tesadüfen karşılaştım. Önce annenize hayran oldum, sonra da size.. Sessiz kalmaya da niyetim yok, kendi bloğumda uzun zamandır yazamıyorum, sizin sayenizde gücümü toplayıp yazmaya başlamalıyım!

hk dedi ki...

Sevgili KEKİK,
"kör kuyularda merdivensiz" olma halini çok iyi bildiğim ve içtenlikle yazışınız beni çok mutlu ettiği için "bir yorum" ile yetinmeyip, sizin için bir "hoşgeldiniz" yazısı yazmayı arzu ediyorum. Sessiz kalmayın, üstelik yeni keşfettiğiniz bu günlüğün okunacak nice sayfası / yudumlanacak nice fincan çayı olduğunu da unutmayın. Okudukça hem benim / hem kendi sayfalarınıza yazmanız beni daha da mutlu edecektir.
Sevgilerim ve en iyi dileklerimle..

kekik dedi ki...

Tekrar merhaba:)) İçtenliğiniz için çok teşekkürler.. İnanın kaç gündür okumadığım sayfanız kalmadı gibi... Sayfaları çevirirken sanki ruhunuzun labirentlerinde yolculuğa çıkmış gibi hissettim kendimi.. Kimi zaman gülümsedim, kimi zaman da göz pınarlarımda biriken damlaları elimin tersiyle silerken yakaladım kendimi. İyi ki tanıştık, karşılaştık.. "Hayat tesadüftür"...
Candan

AYISIGI DUNDAR dedi ki...

Nazım'ı düşünüyordum, sonra Resimli Ay düştü aklıma, onu araken
("bir fincan yasemin çayı: resimli ay muhtırası") kendimi ikram ettiğiniz yasemin çayını içerken buldum, çok lezzetli olmuş, yüreğinize sağlık,,,

hk dedi ki...

Hoşgeldiniz, umarım kalır ve okumayı sürdürürsünüz..

baharın işaretleri

Kimsesiz fotograflar albümü