1.11.07

Serap'cığımın doğumgünü

Bugün Serap'cığımın doğumgünü...
Serap kim derseniz benim üniversitedeki sevgili asistanım,
derslerde can kurtaranım, ilk yüksek lisans tez öğrencim,
mahzun duruşlu / güler yüzlü / şefkatli / iyi kalpli arkadaşım..
Doğumgününde "bir fincan yasemin çayı" ikram ederek onu kutluyor,
yanaklarından öpüp / kucakladığımda söyleyeceğim tüm iyi dileklerimi
saklı tutarak, hayata açılan bu küçücük pencerenin belleğine de bu mutlu günü kaydediyorum.
sevgilerimle Serap'cığım...
hk, 1.11.2007


1 yorum:

Serap dedi ki...

Hocam yazıyı ağlamaklı okudum. Çok teşekkür ederim bu güzel kutlama için. Sanırım hayatımdaki ilklerdendi bu yasemin çayı davetindeki duğumgünü kutlaması. Ben de sizi kucakladığımda bana hissettirdiklerinizi belki anlatabilirim. Çok teşekkür edrim. Sevgileer.

baharın işaretleri

Kimsesiz fotograflar albümü